אבן פינה: למפעל הכשר והגדול בישראל למזון מטוסים

עפר גדנקן No Comments on אבן פינה: למפעל הכשר והגדול בישראל למזון מטוסים

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״אל על נמצאת בתהליך התחדשות וממריאה למחוזות שלפני שנה לא העזנו לחלום עליהם, נמשיך לעבוד קשה על שיפור המוצר עבור לקוחותינו״

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מוקדם יותר השבוע נערך טקס הנחת אבן פינה להקמת המפעל החדש של חברת תמ״מ (תעשיית מזון מטוסים), מקבוצת אל על, בהשתתפות מר קני רוזנברג, מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה, מנכ״ל תמ״מ, עוז רדומסקי והרבנים אליהו אילוז אחראי על הכשרות מטעם הרבנות הארצית והרב שלמה דנינו היועץ ההלכתי של אל על.

הטקס נערך בנתב״ג, באזור התמך המערבי בנמל, שם ייבנה מפעל מזון המטוסים החדיש שיתפרס על שטח של כ-13,000 מ"ר. מדובר בבשורה משמעותית, שכן המפעל יהיה המתקדם ביותר בישראל והוא עתיד לתת תעסוקה לכ-650 עובדים שייצרו למעלה מ-45,000 מנות ביום. הקמת המפעל עבור חברת תמ"מ מקבוצת אל על, מוערכת בהשקעה של כ-57 מיליון דולר.

חברת תמ"מ נוסדה בשנת 1949 והיא כיום החברה המובילה בישראל בתחום המזון התעופתי. המפעל הקיים נמצא במיקום הנוכחי למעלה מ-54 שנים, ומייצר כ-30,000 מנות מזון למטוסים ביום, עבור חברות תעופה רבות, כאשר אל על הגדולה בהן. חדשנות, איכות ומקצועיות מאפשרים לחברה לשרת את לקוחות החברות השונות מהמגזרים השונים עם יותר מ-7 מיליון ארוחות מגוונות בכל שנה.

אחרי 74 שנות פעילות של חברת תמ"מ ולאחר שבעשור האחרון הוכפלה הפעילות של החברה, המתקן המודרני והחדיש ייתן מענה לדרישות השונות הן בתחום הקולינארי והן בתחום הלוגיסטי והתפעולי.

מדברי מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״אל על נמצאת בתהליך התחדשות וממריאה למחוזות שלפני שנה לא העזנו לחלום עליהם. כחלק מהתהליך אנו מניחים היום את אבן הפינה למפעל המזון הכשר הגדול והמתקדם בעולם. מפעל חדשני ויעיל, משולב טכנולוגיות מזון וטכנולוגיות נוספות. אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את המוצר עבור לקוחותינו, חלק בלתי נפרד מכך זה האוכל שמוגש במטוסים, שם אנו מביאים בשורה גדולה – עם המפעל החדש והשף החדש שלנו אסף גרניט.

אני אשתמש במשפט של הבעלים שלנו – אנחנו לא חברת תעופה שמתמחה בשירות, אנחנו חברת שירות שמתמחה בתעופה״.

מדברי מנכ״ל תמ״מ, עוז רדומסקי: ״המפעל שייבנה ייתן מענה לתוכניות האסטרטגיות של חברת אל על ב-25 השנים הבאות. כיום מועסקים בתמ״מ כ-400 עובדים, כאשר חלקם בעלי ותק של 20, 30 ואפילו מעל 40 שנות ותק, ועובדים מסביב לשעון 24/6. כבר בימים אלה אנו עסוקים בהטמעת תהליכי עבודה חדשים מהמתקדמים ביותר, כדי שכניסתנו למפעל החדש תהיה מיטבית״.

 מדברי הרב אליהו אילוז אחראי על הכשרות מטעם הרבנות הארצית: ״מצוות יישוב ארץ ישראל, חשובה מאוד. אדם שבונה בארץ ישראל מעלתו גדולה יותר, ולכן, חכמים לרכוש אדמה בארץ ישראל אפילו בשבת.

כמה טוב לעשות עסקים בארץ, גם עושים עסקים וגם מקיימים מצווה. אני מאחל סייעתא דשמיא, כשעושים דבר מראשיתו בצורה נכונה, אז ההמשך הרבה יותר קל. בונים כאן בניין שיסייע לרבים לאכול בכשרות המעולה של תמ"מ. נאחל לכולנו הצלחה. מניחים היום את אבן הפינה, וכמה שיותר מהר נקבע את המזוזה״.

מדברי הרב שלמה דנינו, היועץ ההלכתי של אל על: "מפעל מזון הכשר הגדול בעולם, תמ"מ מצטיין בייצור מזון איכותי ברמה גבוהה, תוך הקפדה על רמת כשרות גבוהה ביותר. לשמחתי, ההנהלה רואה עין בעין את הכשרות לצד האיכות. אנו זוכים כעת להניח אבן פינה, לבנות מקום משכן מפואר.

הבעלים, מר קני רוזנברג אמר לי שהוא חש בהנחת הפינה הזאת, 'בניית משכן בישראל'. ולכן נסיים בברכה שבירך משה רבינו בבניית המשכן 'יהי רצון שתשרה שכינה במעשי ידינו'…".

 



0 תגובות